Evejóga

Jóga & Spiritualitás

Ismerkedj velem a jóga világával

Sokáig a jóga világa egy nagy rejtélynek tűnt nekem, próbálkoztam több módszerrel a megismerésére. Csoportos és egyéni jóga órákra jártam, internetes jóga videók alapján gyakoroltam, olvasgattam róla. Az interneten számtalan magyar és külföldi oldalt találtam, az információk tengerét. Mégis úgy éreztem, hiába mélyedtem bele ezekbe, nem kerültem kapcsolatba a JÓGÁVAL.

Már egy ideje eldöntöttem, hogy jóga tanár szeretnék lenni, de valahogy nem sikerült úgy igazán belemélyednem a jógázásba. Mindig valami külső okra fogtam ezt, hogy miért nem sikerül haladnom vele (nincs rá elég időm, nem megfelelően étkezem, stb), de ma már rájöttem, belül volt a gond. Amint elkezdtem nem kívül, hanem végre belül keresni a válaszokat, rögtön jött a sugallat, hogy egyszerűen csak el kell kezdenem a jóga energiákat áramoltatni az életemben. Ez a módszer egyébként bármivel működik, amit szeretnénk az életünkbe behívni.

A jövőben a cikk folytatása következik.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://evejoga.blog.hu/api/trackback/id/tr518412919

Evejóga

Spirituális beállítottságú emberként élem a jóga életmódot, és szeretném veletek megosztani a saját tapasztalásaimat, meglátásaimat.

Friss topikok

Címkék

Archívum

süti beállítások módosítása