Evejóga

Jóga & Spiritualitás

Bemutatkozás

Sziasztok!

23 évesen ébredtem a tudatomra, amit leginkább így tudnék leírni: képek, amiket addig nem láttam, hangok, amiket addig nem hallottam. Először megijedtem: mi ez? "Szellemek?!" Elkezdtem kutatni vallások, spiritualitás, minden olyasmi után, ami akkori fogalmaim szerint a "másik világ" volt - persze időközben rájöttem, hogy nincs olyan, hogy "másik világ". Minden "ez a világ".

Néhány év múlva megtaláltam életem párját, és félretettem kutatásaimat, mondván: jöjjön a nagybetűs élet. Megteremtettük otthonunkat, megszülettek a gyermekeink. Minden tökéletes volt, mégis úgy éreztem, valami nem stimmel. Kérdések kavarogtak bennem: Miért nem vagyok maradéktalanul boldog? Miért ilyen nehéz a gyermeknevelés ebben a világban? Két gyermekes Anyukaként volt egy összeomlásom. Testileg, lelkileg kimerültem. Ekkor döntöttem úgy, hogy újra a "másik világ" felé fordulok. A lelkem mélyén úgy éreztem, ez segíteni fog nekem abban, hogy erősebb legyek, és elvégezzem feladataimat.

Érzéseim beigazolódtak. Ahogy elkezdtem a teljes világban élni, rendbejöttem, erősebb lettem testileg, lelkileg, szellemileg. Részt vettem egy természetgyógyászati kezelésen, éreztem, hogy tisztább és erősebb lettem. A következő évben ikergyermekeink érkeztek. Immáron négy gyermekkel könnyedebben veszem a mindennapi feladatokat, mint anno egy vagy két gyermek mellett. Hogyan lehetséges ez? Véleményem szerint úgy, hogy teljes életet élek. Nemcsak testi, de lelki és szellemi értelemben is. Ez a titok nyitja, a kulcs a boldogsághoz.

Egyelőre férjem, és még néhány szintén spirituális beállítottságú embernek meséltem legbensőbb dolgaimról. De most, 2024-ben úgy érzem, szeretném több emberrel megosztani tapasztalataimat. Álmom, hogy egyszer természetgyógyász leszek. Embereket szeretnék gyógyítani, segíteni. Nagyon érdekel a jóga, ajurvéda, gyógynövények világa. Úgy érzem, ha ezeken a területeken fogok dolgozni, segíthetek az embereknek teljes életet élni, és kiadhatom magamból mindazt a lelkem mélyéről, ami arra vár, hogy ebben az életemben kiáradjon a világra.

Szeretettel: Evelin

A bejegyzés trackback címe:

https://evejoga.blog.hu/api/trackback/id/tr9718413631

Evejóga

Spirituális beállítottságú emberként élem a jóga életmódot, és szeretném veletek megosztani a saját tapasztalásaimat, meglátásaimat.

Friss topikok

Címkék

Archívum

süti beállítások módosítása